Logo

Η Ελλάδα ανακτά τη θέση της στη διεθνή τουριστική αγορά

tourismos12345678H φετινή Διεθνής Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου σηματοδοτεί την επιστροφή της Ελλάδας στις κορυφαίες θέσεις των γερμανικών προτιμήσεων. Σχεδόν όλοι οι tour operator καταγράφουν αύξηση των κρατήσεων σε πακέτα θερινών διακοπών προς ελληνικούς προορισμούς. Οι περισσότεροι ταξιδιωτικοί όμιλοι καταγράφουν διψήφια ποσοστά κρατήσεων, με τη Ρόδο, την Κρήτη και την Κω να έχουν τα σκήπτρα.

Στα highlights της ελληνικής συμμετοχής καταγράφτηκε η επίσκεψη της καγκελαρίου Μέρκελ στο περίπτερο του ΕΟΤ, κάτι που η ελληνίδα υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, ερμήνευσε ως «ψήφο εμπιστοσύνης» της Γερμανίας προς την τουριστική Ελλάδα. Η Ελλάδα παρουσιάστηκε στην ΙΤΒ με βασικό σύνθημα Greece - All time classic, πράγμα που καταδεικνύει την έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της χώρας: Ήλιος και θάλασσα, αλλά και πολιτισμός και ιστορία. Στοιχεία που δίνουν έμφαση στην μοναδικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Στο επίκεντρο των ελληνικών προσπαθειών για μια ακόμη φορά η επιμήκυνση της τουριστικής σαιζόν με μεγάλους tour operator, π.χ. TUI να εμφανίζονται διατεθειμένοι να συμπράξουν με συγκεκριμένες δράσεις στην κατεύθυνση αυτή. Αξιοπρεπής και φέτος η ελληνική παρουσία στην ΙΤΒ, με το ελληνικό περίπτερο να είναι κατά τα δύο τρίτα μικρότερο σε έκταση, αλλά να φιλοξενεί 58 συνεκθέτες, 10 περισσότερους σε σχέση με το 2012. 
Εντυπωσιακή και ουσιαστική ήταν και φέτος η συμμετοχή της τουριστικής Ρόδου στην ΙΤΒ και στο περίπτερο της ΠΡΟΤΟΥΡ.

DW



created @ westweb and kentri